Carol Verzeijl
Periode
Regio'(s)
Functie(s) / Expertisegebied(en)
Interim-manager, Organisatie- en beleidsadviseur
Carol Verzeijl
Interim-manager
Vaardigheden
Analytisch vermogen, Besluitvaardigheid, Leidinggevende vaardigheden, Omgaan met weerstand, Probleemoplossend vermogen
Omschrijving werkzaamheden
Mijn kracht ligt in het mede vorm geven en vertalen van strategische en tactische doelen naar operationele doelen in de praktijk. Ik ben een verbinder die "oog heeft voor medewerkers" en geef vanuit vertrouwen ruimte aan de medewerkers. Hierbij staat de kwaliteit van zorg en werkgeluk centraal.
Ervaring / Kennis
Ik heb ruim 30 jaar ervaring in diverse sectoren binnen de gezondheidszorg, waarvan de laatste 20 jaar als manager. Daarnaast bezit ik bedrijfskundige kennis en ervaring en heb deze als manager ingezet, voor het verbeteren van o.a. bedrijfsprocessen. Mijn kwaliteit is het analyseren van (crisis) situaties, om vervolgens samen met betrokken professionals een verbeterslag te maken. Ik ben besluitvaardig, koersvast en werk vanuit "verbinding en betrokkenheid".